Je kan ook gebruik maken van Wizzymaps die zichtbaar is in de Close app. Ik kom met de auto, waar kan ik parkeren? Je kan parkeren in P1 (het Transferium), onder het stadion. Vanuit daar loop je richting hoofdingang E waar de Stadiontour begint. Ik zit in een rolstoel, kan ik met een Stadiontour mee? Tijdens de rondleiding maken wij veel gebruik van roltrappen/trappen. Wij willen je daarom vragen om na je boeking contact met ons op te nemen zodat wij een gids voor je kunnen inplannen. Dit kan door te mailen naar tour@johancruijffarena.
Koop je een ticket in het stadion, kan het voorkomen dat het druk is en je even moet wachten. Kan ik in het stadion met cash betalen? Wij zijn een cash-free stadion, daarom is het niet mogelijk om met cash een ticket te kopen. Het boeken van een Stadiontour op een bepaalde datum lukt niet. Wat is er aan de hand? Wanneer je de door jou uitgekozen tour niet kunt boeken op een bepaalde dag of tijd, kan het zijn dat deze volledig uitverkocht is of dat er deze dag geen tours plaatsvinden vanwege een evenement. Kan ik de datum van mijn ticket ook wijzigen? Mocht je echt verhinderd zijn, dan kunnen we de datum en het tijdstip kosteloos aanpassen. Je mag dan een e-mail sturen en daarbij je boeking gegevens met ons delen.
Let op: er zijn een beperkt aantal kluisjes beschikbaar. Wordt er in het stadion alcohol geschonken? Tijdens een event wordt er alcohol geschonken. Let op: er wordt geen alcohol geschonken aan bezoekers onder de 18 jaar. Mag je roken in het stadion? De Johan Cruijff ArenA is een rookvrij stadion. In het hele stadion geldt dan ook een rookverbod. Welke tassen mogen mee naar binnen? Tassen van A4 formaat (30 cm x 21 cm x 10 cm) of kleiner mogen na controle het stadion in worden meegenomen. Grotere tassen, koffers of goederen zijn niet toegestaan.
nl. Wat is de Klassieke Tour? Je loopt zelfstandig door het stadion langs alle hoogtepunten, onderweg staan er gidsen die je alles gaan vertellen over de ruimtes. Je kan ze alle vragen stellen, of een praatje maken, zij willen dat jij de beste ervaring krijgt in het stadion en staan altijd voor je klaar. Mag ik tijdens de Stadiontour foto’s en/of video’s maken? Tijdens de tour zijn het maken van foto’s en video’s toegestaan, alleen met je telefoon of een kleine handcamera. Grote camera’s worden niet toegelaten in het stadion. Is de kleedkamer van Ajax elke dag beschikbaar? De kleedkamer is niet altijd beschikbaar.
Zoals op wedstrijddagen van Ajax, dan maken de spelers gebruik van deze ruimte. Ook op wedstrijddagen dat Ajax uit speelt kan de kleedkamer niet toegankelijk zijn. Kan ik een rolstoel lenen in het stadion? Je dient zelf een rolstoel mee te nemen. Wij faciliteren dit alleen voor noodgevallen. Kan ik de bekers zien tijdens een Stadiontour? Aan het einde van de Stadiontour zie je alle prijzen die Ajax gewonnen heeft, hier kan jij je tijd voor nemen om daarna richting de fanshop te lopen. Mag een kinderwagen/buggy mee het stadion in? Dit is niet mogelijk, omdat we gebruik maken van roltrappen en trappen is het niet toegestaan om een kinderwagen/buggy mee het stadion in te nemen vanuit veiligheidsregels.
Binnen 36 uur zetten wij gevonden voorwerpen op de website van iLost. Mag ik eten en drinken meenemen in het stadion? Het is voor bezoekers niet toegestaan eten en drinken mee het stadion in te nemen. In het stadion zijn er voldoende eet- en drinkgelegenheden. Ingenomen (en onaangebroken) eten en drinken geven we aan het voedselbankproject in Amsterdam Zuidoost.
Union Berlin - Ajax | Voorspellingen & wedtips - TOTO Extra
UEFA Europa League playoffs: 1. FC Union Berlin - Ajax
Daarna sturen wij je een nieuw ticket per e-mail. Ik heb een ticket geboekt maar geen E-ticket ontvangen? Wij versturen de tickets via de Close app, na het downloaden van de app zijn je tickets zichtbaar. Waarom moet ik de Close app downloaden voor de Stadiontour? Via de Close app ontvang je voorafgaand aan je Tour veel informatie die betrekking hebben op je bezoek.
((SPORT-TV=)) Ajax Union Berlin kijken stream 16 februari 2023
1. FC Union Berlin - Live Soccer TV
Mag ik een foto- of videocamera meenemen in het stadion? Camera’s zijn toegestaan wanneer het beeldmateriaal niet voor commerciële doeleinden wordt gebruikt en andere bezoekers er geen last van hebben. Het gebruik van een selfiestick in het stadion is niet toegestaan. Mag ik een helm meenemen in het stadion? Er mogen geen helmen mee het stadion in. Je kunt je helm tegen betaling opbergen in Lockerpoint.
Bij de ingangen kunnen tassen niet in bewaring worden genomen. Tassen die groter zijn dan het A4 formaat worden geweigerd bij de ingang. Boven de ingang van de Ziggo Dome zijn een beperkt aantal lockers aanwezig waar tegen betaling een kluisje gehuurd kan worden voor grotere tassen. Kun je contant betalen in het stadion? In het stadion kun je alleen met PIN (ook contactloos), Mastercard, Visa, Visa Electron, AmEx en VPay betalen. Wij nemen dus geen contant geld aan. Stadiontour Wat zijn de openingstijden van de Stadiontours? Voor de openingstijden willen we je graag doorverwijzen naar de webshop, deze is altijd up to date voor alle rondleidingen.
Op deze zender kijk je naar de return tussen Union Berlin en AjaxAjax schoot in het heenduel tegen Union Berlin geen enkel keer op doel. Dat het 0-0 werd in de tussenronde van de Europa League, was uiteindelijk dus een goed resultaat. Komende donderdag, als Ajax op bezoek gaat in Berlijn, moet de ploeg van John Heitinga uit een ander vaatje tappen. Hoe laat en op welke zender je naar de return tussen Union Berlin en Ajax kijkt, vind je hier. Onder leiding van Heitinga kreeg Ajax pas twee tegendoelpunten in zes wedstrijden. Daarnaast won Ajax vijf van die zes wedstrijden sinds de 39-jarige trainer aan het roer staat: alleen het heenduel tegen Union Berlin werd niet gewonnen.
Hoofdingang E gaat 2, 5 uur voor aanvang van een Ajax-wedstrijd open. Voor KNVB-wedstrijden en concerten gelden er andere openingstijden. Kijk op onze eventkalender voor de actuele tijden. Hoe kom ik het snelst naar de Johan Cruijff ArenA? De snelste reis plan je met onze Mobility Portal. Vul je vertrekadres en aankomstdatum en -tijd in en krijg meteen de beste reis naar het stadion te zien.
Waar start een Stadiontour? Alle Stadiontours starten in het hoofdgebouw bij ingang E, naast de Ajax fanshop en de FEBO. Hoe lang duurt de klassieke tour? Je bent ongeveer 75 minuten onderweg tijdens de klassieke tour. Uiteraard bepaal je zelf hoe snel je rondloopt. In welke talen wordt de Stadiontour gegeven? Onze gidsen spreken allemaal Nederlands en Engels. Mocht je tijdens de rondleiding de info willen ontvangen in je eigen taal. Dan kan dat middels de AudioGuide. Deze is te beluisteren in het Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en Spaans. Wat kost een ticket voor een Stadiontour? Een ticket voor de klassieke tour kost € 20, -. Voor alle prijzen verwijzen we je graag door naar de webshop waar je voor elk product de prijzen kan vinden. Ben ik verplicht om van te voren te reserveren? Wanneer je van te voren reserveert weet je zeker dat er plek voor je is.
In de Eredivisie werden Sparta (4-0), RKC Waalwijk (3-1), Cambuur Leeuwarden (5-0) en Excelsior (4-1) verslagen, terwijl FC Twente in de KNVB Beker met 1-0 aan de kant werd gezet. Moeten Ajax en PSV winnen om de belangrijke zesde plek op de coëfficiëntenlijst te behouden? De wedstrijd tussen Union Berlin en Ajax begint om 21. 00 uur en is donderdag te zien op twee zenders: Veronica en ESPN 2. De voorbeschouwing zal niet heel lang zijn, aangezien PSV - Sevilla om 18. 45 uur ook op die zenders te zien is.
Ook kan je tijdens je Stadiontour gebruik maken van de app en ontvang je na afloop leuke aanbiedingen. Dit zorgt ervoor dat je ervaring nog beter zal zijn. Maken we tijdens een Stadiontour veel gebruik van trappen? Tijdens de rondleiding maken we gebruik van roltrappen. Richting het veld en naar de perstribune maken we gebruik van trappen. Is een Stadiontour altijd met gids? De klassieke tour is altijd zonder gids. Wil je een tour met een gids, dan kun je de stadiontour met gids of de VIP tour boeken. Ik kom met het openbaar vervoer, hoe kom ik het snelst bij de ArenA? Je kan uitstappen op Station Bijlmer ArenA, vanuit daar loop je makkelijk naar het de Johan Cruijff ArenA toe.
Ajax - 1. FC Union Berlin Samenvatting - Eurosport
De overige vakken, 012 t/m 129, op de eerste ring bestaan uit 29 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 29 is bovenin het vak. Uit hoeveel rijen bestaat de tweede ring? De tweede ring bestaat uit 27 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 27 is bovenin het stadion. Ik heb een handicap. Zijn er speciale ingangen die ik kan gebruiken? Voor alle informatie over de toegankelijkheid van het stadion willen we je naar onze toegankelijkheidspagina verwijzen. Waar staat het podium opgesteld tijdens concerten? Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion- the round setting: met het podium in het midden van het stadion- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion Is er een plattegrond van het stadion beschikbaar? En waar is mijn vaknummer? Je kunt de verschillende vakken bekijken via de plattegrond.
Hier kijk je naar Ajax tegen Union in de Europa League | Soccernews. nlDeze donderdagavond gaat Ajax verder in Europa. Niet in de zo gedroomde Champions League, maar in de Europa League. De heenwedstrijd van de tussenronde staat op het programma. Tegenstander is Union Berlin. Check hieronder waar je Ajax op televisie kan kijken. Zie ook: Deze spelers staan bij Ajax op scherp Ajax speelt vanavond in de Johan Cruijff ArenA en de aftrap is om 18. 45 uur. Volgende week donderdag is de return in Berlijn. Op deze zender kijk je naar Ajax tegen Union Berlin Ajax tegen Union Berlin wordt uitgezonden op Veronica. Om 18. 00 uur begint de voorbeschouwing. Je kan ook online kijken via KIJK.
Livestream 18.45 uur: Ajax - FC Union Berlin - Sportstream24
Union Berlin – Ajax live kijken - NLZIET
TV-gids: op dit open kanaal kijk jij naar Ajax - Union Berlin in
Union Berlin - AJAX - SkateCafe - Tickets
Beide ploegen kwamen er wel eens doorheen, maar wisten geen concreet gevaar te stichtten voor de vijandelijke doelmannen. Na een half uur wakkerde het vuurtje even op. Dat was vooral aan de uitploeg te danken, want binnen een minuut of drie werd er twee keer van afstand bijna raak geschoten. Vooral bij de tweede poging van Jérôme Roussillon maakte Ajax kennis met de kracht van Union Berlin. De Amsterdammers verloren rond de middellijn de bal en binnen een paar seconden was de bal al voor het doel van Gerónimo Rulli. Uiteindelijk kreeg Roussillon de bal buiten het strafschopgebied, maar schoot hij enkele meters naast. Pas op slag van rust drong Ajax aan via onder meer Berghuis en Kudus, maar de twee Ajacieden konden niet door de Berlijnse muur heenslaan en kregen de bal dus ook niet bij een medespeler.
Eerst een vrije trap, daarna een kopbal van Behrens. Het bleek een voorbode op groter gevaar, want in de 65e minuut viel uiteindelijk de treffer. Niet voor Ajax, maar voor Union Berlin. In een bomvol penaltygebied kon Morten Thorsby veel te makkelijk aannemen, waardoor hij tijd kreeg een schot voor te bereiden. Dat lukte en daarmee passeerde de oud-speler van sc Heerenveen doelman Rulli. Echter: de VAR constateerde hands bij de Noor. Gezien het aanvallend hands van de doelpuntenmaker betrof, werd de goal afgekeurd.
Ajax komt niet verder dan 0-0 tegen stug spelend Union Berlin
Ajax - 1. FC Union Berlin live uitslagen, H2H en opstellingen